19 czerwca 2011

zapowiedź DIY

Czesc!
Dzisiaj krótka zapowiedź ;))
Chce wam pokazać szorty które upolowałam w SH , a w sumie wyczaił je Tomasz ;*
Niestety nie byly tanie jak na lumpek, siec SH ktora jest w Katowicach strasznie sie ceni ,niestety.
Kosztowaly mnie 23 zl z drugiej strony sa swietne i moze i warto bylo tyle dac.. ale i tak jak na SH ... troche szkoda.same wiecie ;D
A więc zapowiedź.. mianowicie :
Mam co do nich pomysl na wlasne - DIY !











Efekty już wkrótce!! ;))


30 komentarzy:

  1. fajne ,
    ale czekam na efekt koncowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. faajne :) u mnie w lumpkch nic nie m ciekawgo..

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh!! Zapowiada się cudownie! :))) Czekam kochana, czekam na efekty^^

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jestem bardzo ciekawa co wykombinujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam na kieszonce tylnej ćwieki ;) i fakt jak na SH to trochę drogo ale czasem warto wydać na coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam sobie zrobić spodenki z ćwiekami ale nie mogłam znaleść fajnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Były warte swojej ceny więc nie ma co żałować :)
    A z ćwiekami na pewno wyjdą super!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne spodenki:) ciekawa jestem jak je przerobisz !

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam niecierpliwie co wyczarujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne spodenki też mi są potrzebne
    czekam na efekt DIY i zapraszam do mnie;
    kinga-zelka.blogspot.com
    pzdr.:*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne spodenki, z ćwiekami muszą fajnie wyglądać :)
    wgl ćwieki są modne i fajnie się prezentują ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są te spodenki , na pewno efekty będą powalające , też zamierzam do swoich szortów dodać ćwieki ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Już te spodenki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. i'm very curious what the result looks like! xx

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny blog!
    poobserwujemy sie? <3

    OdpowiedzUsuń
  16. zapowiada się ciekawie :) rzeczywiście troszkę drogo, tym bardziej, że to krótkie spodenki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny blog - zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem co wyczarujesz z tych szortów;) Nigdy nie przerabiałam sama ubrań, gdzie kupiłaś ćwieki? Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja bym właśnie powiedziała, że tanio :) spodenki są mega, więc to 25 zł to nie majątek, podobne kroje stylu h&m bersha etc wydasz za takie spodenki od 100 do 150 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej. Ale ze mnie gapa, jak mogłam myśleć, że ta spódniczka z twojej aukcji był tylko brązowa, jak później drugi raz weszłam, jak już mnie uświadomiłaś to rzeczywiścię jest i różowy! Przepraszam Cię za pomyłkę:). Następnym razem będę bardziej uważna, shorty zarąbiste, ale jak na sh cena rzeczywiście zbyt wygrowana,ale co tam, za takie cudeńko warto!! Pozdrowionka dla Ciebie:)) woman-revolution.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję bardzo^^


    Dodajemy do obserwowanych:))

    OdpowiedzUsuń
  22. No to czekam na efekty. Zapewne będzie ciekawie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  23. no widzisz, nawet się nie przyglądałam im dokładnie a zgadłam firme. ;)

    OdpowiedzUsuń

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO Z NOWYMI WPISAMI? ZOSTAW SWÓJ E-MAIL -->