18 czerwca 2011


Sobota,szybki dzien.. plany sa tylko musze czekac az Moj piekny wstanie ^^.
Moze uda sie skoczyc do jakiegos SH, a pozniej do H&M'u po moja wymarzona koszulke,
mam tylko nadzieje ze nie jej nie wykupili.
Pozniej  podbijamy Chorzow.a wieczorem Mysłowice?.
Wiec dzisiaj na szybko pokaze tylko kolejny zestaw ;))
Zdjecia robione na Katowickim rondzie ;]








spodniczka wystawiona na allegro od 1zł

top: H&M
spodniczka: New Yorker
bransoletka: Primark
lancuszek: Bershka
buty: Deichmann

23 komentarze:

  1. dziękuje!:)
    świetna spodnica,uwielbiam spodnice :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy do czytania:
    http://mme-magazine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super spódniczka, zazdroszczę Ci jej ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Informuję Cię, że ''obserwuję'' twój blog:). woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi każda sobota szybko leci, się nie obejrzę a już poniedziałek:P
    Śliczny strój:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz takie buty jak moja mama;) Są bardzo ładne ale trochę twarde jak się nosi nie wiem jak twoje.

    http://justinaaas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I really like your blog !
    Follow me :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna spódnica i świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    http://aleksanndra-kwasniewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny neutralny set :) idealny na upały w sytuacjach kiedy nie możemy wyglądać jak byśmy szły na plażę ;)) bardzo pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja , zapraszam też do mnie : ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, że tak prosto z mostu, ale zagłosuj na mnie proszę jeszcze dzisiaj. Szczegóły tutaj:

    http://cathe-elen.blogspot.com/2011/06/bardzo-prosze-o-gosy-jeszcze-w-dniu.html

    Będę ogromnie wdzięczna!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu. Chwilę temu chciałam wylicytować spódniczkę twoją, ale ktoś mnie przebił, więc sprawiłam, że cena jest trochę wyższa:). Bardzo mi się podoba, ale dam szansę komuś innemu ją mieć, bo ja mam trochę tych spódniczek w tym kolorku i teraz wolałabym inny odcień, różową na przykład:) Pozdrawiam Cię:) woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka rewelacyjna. mam sukienkę o takim kroju. bardzo fajny i ciekawy blog! ;)

    + zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. me encanta la falda, es preciosa!!!!

    un beso
    feliz semana

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmm podoba nam się!:))

    Zapraszamy do siebie:
    http://lotus--flower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO Z NOWYMI WPISAMI? ZOSTAW SWÓJ E-MAIL -->