9 grudnia 2016

09/12/2016 CHOKER SWEATER FROM ZAFUL



Chokery to jeden z tych trendów, który jedni kochają a inni nienawidzą. 
Występują w formie naszyjników lub coraz częściej w częściach garderoby np. bluzkach czy sweterkach.
Ja na początku nie mogłam się do nich przekonać, podchodziłam sceptycznie do tematu, 
ale ostatecznie dałam się przekonać i chyba staję się ich fanką.
Dzisiejszy look przedstawia sweterek z chokerem.
Nie sądziłam, że będzie to również praktyczna część garderoby - świetnie zastępuje szalik !


















 sweterek / sweater - ZAFUL
płaszcz / coat - BONPRIX
torebka / bag - PARFOIS
szpilki / heels - DEEZEE




21 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o chokerach ... Ciekawe ;) Jednak fajnie się prezentuje <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz cudownie. Szpilkami się zachwycam. Są cudowne <3. Bardzo mi się podoba połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny sweter<3 pięknie wyglądasz<3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się przedstawiona przez Ciebie stylizacja! :)
    A ten sweterek jest cudowny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor swetra, a szpilki chętnie widziałabym u siebie <3
    www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat chokery bardzo lubię, ale wiem że inni różnie do nich podchodzą. Bardzo ciekawie wyszło. Piękny płaszcz i buty. Świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny sweterek masz! Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesli chokery to dla mnie tylko w formie biżuterii, nadają charakteru osobie noszącej. W przypadku tego swetra, wygląda to jakby był niedoszyty, albo podarty. Z tym szalikiem... no cóż... na pewno nie jest to szalik zimowy :D Nie zdecydowałabym się na taki element stroju, ale płaszcz, torebkę, spodnie i buty masz prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny dobór :) Ciężko by było przejść obok obojętnym

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czekam na zamówionego chokera:) ładna stylizacja moje ulubione kolory, a płaszcz przepiękny<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny sweterek, przyjemny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała stylizacja :) Kolor i fason sweterka jest prześliczny, a połączenie z tym płaszczykiem genialne :)
    Zapraszamy do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweterek. Ale takie szpile nie dla mnie :) ładnie wyglądają ale ja chodzić w takich nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ulubione kolory, więc stylizacja nie może mi się nie podobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, szczególnie sweter i torebka. Mi w takim zestawie teraz byłoby za zimno. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem czy nazwałabym to chokerem, to raczej takie wykończenie swetra, ale jak zwał tak zwał, sweter jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny look<3 w mojej ostatniej stylizacji pojawił się bardzo podobny sweterek;) piękny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam dwa te chokery, są świetne! :) I świetny Twój zestaw!
    ps. Podoba mi się Twój blog! :) Obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten sam sweterek jest cudowny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń