2 marca 2013

Denim Spa , czyli nowosc marki Wrangler


Denim Spa marki Wrangler - co to takiego ?

Aby dowiedzieć się więcej o tym produkcie w minioną środę wybrałam się do Warszawy na prezentację tego oto innowacyjnego pomysłu .
Denim Spa to pierwsze jeansy , które nawilżają naszą skórę , kiedy w nich chodzimy ! 
Tak moje drogie ! To nie żart ani żadna ściema ;))
Po raz pierwszy marka Wrangler wprowadza spodnie nasączone specjalnymi substancjami , 
które w zależności od naszych potrzeb będą nawilżać bądź ujędrniać nasze nogi .


Zapewne zastanawiacie się jak i czy na pewno to działa :)

A więc jak ...
Może zacznę od tego , że aktualnie do wyboru są trzy wersje kolorystyczne
( to te które modelki mają na sobie )
Wkrótce będę również kolorowe wersje tych spodni (również widoczne na zdjęciach)

Spodnie nasączone są naturalnymi składnikami kosmetycznymi , do wyboru mamy :
 wyciąg z aloesu , oliwę z oliwek oraz formułę Smooth Legs (kofeina i retinol), która ma wspomagać walkę z cellulitem.
Zawarte w spodniach substancje występują w postaci mikrocząsteczek , które przy pocieraniu o skórę uwalniają się nawilżając nasze nogi .
Jeśli macie jakieś jeansy odwróćcie je na lewą stronę i zobaczycie typową strukturę dla tego materiału, lekko ostające paseczki .
Wewnętrzna strona jeansów Denim Spa jest gładka . Nie tylko dlatego , żeby były delikatniejsze w dotyku , ale również dlatego aby lepiej przylegały do skóry dzięki czemu substancje będą się lepiej wchłaniały.


Jeśli chodzi o efekty działania ...

Spodnie zostały poddane testom przez niezależny instytut we Francji .
Wyniki były zadziwiające ! Sto sześćdziesiąt kobiet , które przetestowały spodnie Denim Spa potwierdziły , że dzięki właśnie tym spodniom ich skóra stała się miększa i gładsza.


Tymczasem ja zabieram się za ich testowanie i obiecuję , że dam znać czy faktycznie działają ! ;))
Ale już mogę wam zdradzić , że kiedy tylko je przymierzyłam byłam w szoku !
Spodnie są bardzo miękkie i przyjemne w dotyku , a to tego pięknie pachną .
Mając je na nogach można poczuć takie otulenie jakby balsamem które jest bardzo przyjemne .

Substancja działa aktywnie od 6 do 8 prań później zanika .
Jednak wystarczy dokupić specjalny spray i można znowu cieszyć się pięknie pachnącym nawilżeniem ;)


Jeśli macie jakieś pytania dotyczące tych spodni pytajcie śmiało ! ;)
Możecie również pisać na maila : 123asia@op.pl






















26 komentarzy:

  1. Wow, czego ludzie jeszcze nie wymyślą!. Świetny pomysł na spodnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o takich spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny event, pewnie można się było nauczyć masy ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O takim cudzie jeszcze nie słyszałam! Jestem niezmiernie ciekawa Twojej opinii ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam już o tych spodniach, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam spodnie Wrangler<3
    Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaskoczyłaś mnie tymi jeansami. jestem pod wrażeniem czego to ludzie nie wymyślą. zastanowię się nad kupnem :)

    http://eatlovefreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę też jestem zaskoczona tymi jeansami, jak tylko je wypróbujesz to daj znać może i ja sie skuszę! ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, przydatny pościak! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te jeansy są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  11. miększe ****** bardziej miękkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem....miększy - stopień wyższy od słowa miękki , jest to poprawne wystarczy sprawdzic w slowniku ;)

      Usuń
  12. muszę to napisać - ale czad! Ciekawe czy na prawdę olejki itp wytrzymają po praniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sześć prań wytrzymają na pewno ;)
      później niestety jest ich coraz mniej , ale zawsze jakaś ich mała ilość będzie w materiale ...
      o ile dobrze się orientuję do każdej zakupionej pary spodni dostaje się spray , który reaktywuje działanie kapsułek. można go później normalnie sobie dokupić w sklepie Wranglera ;)

      Usuń
  13. A ja jestem ciekawa ceny, bo nigdzie nie mogłam znaleźć. :)
    Zdradzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niektórych stronach podają cenę 399 zł .
      Jednak na prezentacji dowiedziałam się , że cena nawilżających to 369 zł, a antycellulitowych 329 zł .
      Natomiast byłam dzisiaj w sklepie Wranglera i antycellulitowe były w cenie 319 zł więc zapewne nawilżające także są troszkę tańsze ;)

      Usuń
  14. Świetnie, Świetnie , świetnie!
    Uwielbiam ich spodnie<3
    obserwuje :)
    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wrangler czyli dobre spodnie :)
    obserwuje :)
    http://kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow! Właśnie słyszałam o nich! są mega! od kiedy dostepne w polskiej sieciówce? bo byłam wczoraj w galerii i niestety nie było :(

    zapraszam: www.donciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To dziwne, powinny być już wszędzie ;)
    Ja widziałam je u siebie w mieście 3 marca ... a czy sklep , w ktorym bylas to typowo Wrangler ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a jak one wypadają cenowo ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo! czasem warto przeczytać wczesniejsze komentarze :P

    OdpowiedzUsuń