19 stycznia 2012

Taste a little mustard with me


Jutro studniówka , na szczęście jeszcze nie moja..
wiele rzeczy nie jest takich jak bym chciała , zaczynając od sukienki..
niestety, przeszukałam wszystkie możliwe sklepy i nic..
Sukienkę na którą się ostatecznie zdecydowałam mogłyście zobaczyć jakiś czas temu na FunPage'u
Postawiłam w całości na czerń . Ostatnio bardzo ją czuję ;))
Studniówkową stylizację oczywiście postaram się wam pokazać , 
a teraz przejdźmy do tej poniżej...

Jak dobrze wiecie uwielbiam wszelkie brązy,beże no i czerń.
Musztarda również należy do tego przedziału.
Kiedy Tomuś wyczaił ten oversize'owy sweterek w SH nie byłam do niego przekonana,
ale jego kolor mnie zachwycił i dałam się na niego namówić.
Teraz nie żałuje! ;D
Szorty jak pewnie już zauważyłyście, są kolejnymi DIY w mojej szafie,
tak jak i poprzednie czeka je dalsza obróbka - chwilowo są w wersji "soft"
No i torebka złapana na pierwszych wyprzedażach , 
ze względu na sentyment do poprzedniej takiej samej musztardowej
nie mogłam przejść obok niej obojętnie kiedy wisiała z czerwoną metką przecen ;)
Mam nadzieję ,że stylizacja się spodoba.

Zapraszam do polubienia na FB, 
bądźcie na bieżąco ;)
I do zadawania pytań na FormSpring













sweterek: SH
szorty: SH (DIY)
buty: Deichmann
torebka: H&M (%)
bransoletki: ZielonyKot / Atmosphere

46 komentarzy:

  1. Świetny jest ten sweterek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. # ja także jakoś ostatnio polubiłam bardzo czarny. :) ładny kolor sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bluzkę w tym kolorze, jest po prostu genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, ładnie :D śliczna torba, sweterek, aj, wszystko mi się podoba :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bransoletki! zapraszam na konkurs! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie wygląda ten sweterek :)
    bardzo ładna torba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing jumper. I love the color!

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek.
    A torba i buty przecudne ;)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy zestaw! Wszystko super:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny sweterek :)
    Coraz bardziej podoba mi się twój styl:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz! Sweter ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny set, super ten mhm "drugi dekolt" w swetrze. ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek genialny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się spodenki i to wycięcie w swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten wycinek w swetrze mega przyciąga wzrok!:DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się zestaw podoba ;D
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  18. sweterek jest bardzo ładny, dobrze że zgodziłaś się go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny sweterek, super kolor. Pozdrawiam. :)
    Pozdrawiam. :) http://1tocokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wygląda z tym wycięciem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz. sweterek rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny kolor ma ten sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten sweterek jest genialny!
    Piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  24. torebka bardzo w moim stylu :)

    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękny sweterek ;) a całość rewelacyjnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny ten sweterek!
    po ile była torebka?;>

    OdpowiedzUsuń
  28. ładnie :))
    ile dałaś za torebkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna torebka i sweterek ; D
    obserwujemy ? ja już tak ; ) zapraszam do mnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny sweterek .;)
    W sh można 'upolować' naprawdę fajnee swetry oversize.. uwielbiaam je .;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietny sweterek! Uroczo wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  32. jaki cudowny sweterek ! ahh ja jeszcze poczekam na studniówkę 2 lata.. ;) pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja :)

    zapraszam do mnie
    http://wraspberryn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog ;** Zapraszam do mnie ;)
    Aktualnie trwa u mnie loteria: http://magdalena-lis.blogspot.com/2012/01/loteria.html
    Zapraszam do udziału i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  35. fajna torba < 3 i wgl. ciekawy outfit!

    zapraszam, diariees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super blog ;) Bardzo mi się podoba .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    Zaobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  37. omg, ja chcę twoje szorty !!<3 Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  38. sliczna torebka , tez mam taka xD ile za nią dałaś ? ja 60 PLN, a Ty ? obserwuje , zaprszam do mnie http://besobeautifulever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń