2 stycznia 2012

Somebody That I Used To Know


Pierwsza stylizacja w 2012 roku, mam nadzieję że to dobry początek ;)
Dzisiaj mam dla was trochę cieplejszą stylizację .
W odpowiedzi na wiadomość jaką dostałam jakiś czas temu ,
że moje zestawy są chłodne jak na tą porę roku .. ;)))
Wiem,wiem .. ale dla mnie dziwnie jest pokazywać sam płaszczyk
tym bardziej,że przecież przez cały rok ubieramy tak samo pełne zestawy ;)
+ oczywiście w zimne dni otulamy się kurtkami

Mam nadzieję,że na zdjęciach da się zauważyć śnieg.. 
po raz pierwszy tej zimy aż tak padało.!
piękny widok,który miło oglądało się w aucie..
gorzej było z niego wyjść ;D

Jeżeli podoba wam się płaszczyk pokazany w stylizacji ,
Nowy do kupienia,a raczej wylicytowania tutaj















płaszcz: Stradivarius klik 
spodnie: Bershka
buty: Deichmann
szal: Stradivarius
rekawiczki: Zakopane
torba: Mizensa

74 komentarze:

  1. Świetna torebka i płaszcz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądasz :) szalenie podobają mi się Twoje rękawiczki i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja super :) ten płaszczyk jest genialny - wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia .;)
    Fajnaa stylizacja ..;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna z Ciebie dziewczyna :) i genialny zestaw :) oczywiście obserwuję ; )
    Zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyszłaś na zdjęciach! Kocham ten płaszczyk i rękawiczki ;oo

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszcz i torba są super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit ;D
    Rozjaśnione włosy bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się! :) Też mam takie "góralskie" rekawiczki i mało sobie w nich rąk nie odmroziłam, cholerstwo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne rękawiczki wydają się ciepluchne ;) W ogóle podoab mi się cały strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszcz jest eeeekstraa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Woah! Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach! ;)
    Płaszczyk jest boski. ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten płaszcz, zazdroszczęę :))
    Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylizacja:) a buty sa mega:) pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. you are amazing! love love every piece of this outfit. absolutely comfy, laid back and very chic! check out my blog dear and maybe follow me if you like. :)

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszcz jest fajny, ale rękawiczki to dopiero jest szał. Miluśne i przytulne. Dobrze też ogląda się zdjęcia o tematyce kolejowej, na których bohaterka nie wygląda jak spacerujący wzdłuż torów samobójca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny set! Bardzo mi się podoba :) ..a płaszczyk i torebka są cudne :) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your gloves!

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie czyta się twojego bloga
    zapraszam do mnie
    http://ana-love-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz, te grube rękawiczki, szalik - aż mi się ciepło zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, piękny płaszczyk, fajnie się na Tobie prezentuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super jest ten plaszcz, a to skora czy eko?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten plaszcz jest genialny!Swietnie wygladasz!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. słodkie zdjęcia ;d
    piekna stylizacja ! torebka jes megaa <3 ćwieki <3

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuje ;) i licze na rewanz
    swietny blog ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna torba :))
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Rękawiczki i szalki są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  31. no ciekawy blog:) ostatnie zdjecia również. zapraszam do mnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. haha rekawiczki extra ^^
    planuję zakup tej torebki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)!

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjny płaszczyk! Fajnie, że na prawie każdym zdjęciu jesteś uśmiechnięta! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Rękawiczki słodziutkie, kocham takie białe puchate we wzorki <3 No i kurtka cudowna, nie mówiąc o torebce! ZAPRASZAM przy okazji na mojego bloga: http://looveandrainbow.blogspot.com
    Nie jest to żaden spam, a ni nic, po prostu zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niemam innego slowa w glowie niz UWIELBIAM!
    Super blog
    xx

    OdpowiedzUsuń
  36. ` ubóstwiam takie rękawiczki. ładny kolorek tego płaszczyka ! hueheuh. MYSŁOWICE. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, piękny ten płaszczyk!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. słodkie rekawiczki:)mialam takie kiedys po mojej mamie :) a całośc genialna!
    może weźmiesz udział w naszym rozdaniu? do wygrania książka o Warszawie:)
    http://bemymusthave.blogspot.com/search/label/Konkurs
    Marty

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, you look amazing! Love your coat and your bag ;)
    happy new year!
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie. Płaszcz cuuuudowny.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny ten płaszcz. Lubię takie połączenie.

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Płaszczyk piękny, ma w sobie jakiś taki... charakterek xd

    OdpowiedzUsuń
  43. ubóstwiam twoje rękawiczki i torbę!
    świetna stylizacja
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. hm świetnie wyglądasz ;) fajne rękawiczki ;d

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny płaszcz!
    pozdrawiam + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. fajna stylizacja :) zapraszam do mnie

    jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. lovely bag

    http://rainbowgatherer.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny zestaw! Rękawiczki genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Płaszcz jest rewelacyjny ;) Dawno go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  50. ładne zdjęcia. Rękawiczki. Torba i płaszczyk. Generalnie - podoba się :D

    OdpowiedzUsuń
  51. płaszcz jest przecudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Z tego co widzę Mysłowice - mieszkamy bardzo , bardzo blisko siebie:)
    Ładne zdjęcia!!!.

    Ps Jeśli masz ochotę wejdź na mojego bloga:
    http://naszblog1999.blogspot.com/
    Lub na loterie:http://naszblog1999.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html
    Bardzo bardzo bym się cieszyła.
    (Obserwuje tego bloga)

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, the coat is just perfect, and the bag!!:)

    OdpowiedzUsuń
  54. super blog obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny zestaw. :D Stylizacja jest bardzo ciepła. Rękawiczki mnie urzekły. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. szalik i rękawiczki są super ;-)
    pozdrawiam
    http://sottilesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń