14 sierpnia 2011

a little different - my listings

Cześć dziewczyny! 
Dzisiaj będzie bez stylizacji ,dam wam troszkę odpocząć ;D
Chciałabym natomiast zaprosić was na moje aukcje gdzie pojawiło się kilka nowości.



Znajdziecie tam rzeczy które prezentowałam w stylizacjach
m.in :
bluzę ,ktorej kolor z tego co pamietam bardzo przypadl wam do gustu


torebeczka Retro mała i pakowna ,pleciona


koszulka marki Bershka 


koszulka marki ZARA piesek z kokardka


Na aukcjach znajdziecie jeszcze kilka innych ciekawych rzeczy także serdecznie zapraszam! ;)

Chciałabym się do was zwrócić z jeszcze jedną sprawą.
Po lewej stronie bloga możecie zobaczyć nowy przycisk.
Znajduje się on nad listą obserwatorów,taki czerwony : Toplista
Po naciśnięciu na niego przeniesie was na stronę gdzie możecie ocenić mojego bloga w skali 1-5.
Z góry bardzo dziękuję za oddaną ocenę.


A teraz coś przyjemniejszego ;D
Jeszcze jedno zaproszenie,już ostatnio pojawiło się na blogu..
A więc zapraszam ponownie na stronę modnet.pl
Jest to strona na której dodajecie zdjęcia swoich stylizacji lub zdjęcia z przymierzalni.
Za każde zdjęcie otrzymujecie punkty
 a dokładniej punktowana jest każda część garderoby widoczna na zdjęciu.
Im ładniejsze zdjęcie tym więcej pkt za nie otrzymacie!
A do wygrania jest to :


Karta podarunkowa do Reserved.
Chyba warto ,prawda? ;D
A więc zapraszam do zabawy 
i na moje aukcje!

Mam nadzieję ,że nie zamęczyłam was tą notką.
Do następnego posta kochane! ;)


Edit: 
Już teraz możesz polubić mnie na facebook'u.
Ruszamy! ;D



60 komentarzy:

  1. Masz cudny zegarek ;)
    Oczywiście zagłosuję ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też ta torebka do gustu przypadła (;
    zapraszam do mnie-matrixova-malinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Założę sobie tam konto :)

    gold-lipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wezmę udział. ;)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz wpadnę na allegro - miła wiadomość, nie ukrywam, hehe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, może Ty byś mi pomogła, bo mam problem z allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta bluza jest cudowna:)!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, chociaż nie wiem czy dasz radę. Zrobiłam głupi błąd i wysłałam pieniądze na swoje konto na allegro i sa teraz w - Rachunki coś tam saldo wpłat... I nie wiem jka mogę je wypłacić. Pisłam już do allegro i nawet nie dostałam odpowiedzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Spoko poczekam jeszcze. No to niezły pasztet ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna torebka!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zagłosuję ;d
    nawet sama postanowiłam dodać i swój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładniutkie rzeczy:)

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 razy dodawałam i w ostatniej chwili rezygnowałam, ale ostatecznie dodałam :)
    Już też mam baner po prawej stronie u góry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sama nie wiem, chyba brak odwagi :)
    z resztą przejrzałam niektóre blogi tam zamieszczone i sama zwątpiłam czy jest sens :)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie Kochana - dla siebie ;)
    i tu było to zwątpienie czy warto ten mój mały świat wstawiać na tak obszerną stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tez planuje powystawiac na allegro ciuszki :D pozdraiwam ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne aukcje, nie jakieś byle-nieużywane-szmaty, jak ja to mówię :DD, torebeczka słodka i podobała mi się w zestawie... ;> Muszę zajrzeć na to Twoje allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wystawiłam mega pakę, jak chcesz to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  20. życzę wam tego z całego serca :)
    Najważniejsze to nie dopuścić rutyny do siebie :)
    My raz na miesiąc przynajmniej mamy dzień dla nas, jedziemy gdzieś, idziemy tak o dla ożywienia związku :)
    powodzenia!
    Dziękuję bardzo za głos ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna ta koszulka z Bershki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie jesteś :* na zdjęciach wychodzisz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. my dlatego świętujemy miesięcznice, ale pod kontekstem dla dla nas :)
    Łatwiej jest wtedy zorganizować czas tylko dla siebie, więc jest to zawsze w roku szkolnym "nasz dzień" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. koszulka jest z nowej kolekcji RIVER ISLAND więc na pewno dostepna w sklepach :)

    zapraszam do 'obserwacji' mojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Polska jest bardzo ładnym krajem. I wiele rzeczy u nas zapiera dech w piersiach :)
    Dziękuje za odwiedziny. Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek bardzo ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ta bluza z Twojej aukcji tylko nie mam konta na allegro.. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolor bluzy jest cudowny
    u mnie nowa notka : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie to twój blog jest na 6, ale nie masz takiej wysokiej skali ;)
    Pozdrawiam
    <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta torebeczka jest super. Oryginalna;)

    http://guamora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. oo może bym się pobawiła w przymierzalni czy gdzieś :P całkiem niezłe!

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią zerknę na aukcję może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne rzeczy na każdym zdjęciu, każdy zestaw ma coś wspaniałego.
    podoba mi się pierścionek na drugim zdjęciu, koszulka i pasek na kolejnym! w sumie.. wszystko^^

    OdpowiedzUsuń
  34. - a ja czekam na nowa styl .! w poprzednie urzekla mnie torebka .. zapraszam + dodaje do obs . xoxo .

    OdpowiedzUsuń
  35. super rzeczy;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. swietny zegarek i bluzka z bershki ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna ta stronka ze stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. o tak, bluza ma naprawdę piękny kolor ! ;) Jak i bluzka z zary z tym uroczym pieskiem ... ;)))

    Pozdrawiam ! ;)

    http://petite-feetie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Asik Twoje imiona są linkowane pod Twój blog;) ale oczywiście podam jeszcze osobno link;)

    OdpowiedzUsuń
  40. super blog;)
    i zagłosuje na tą topliste oczywiście na numerek 5:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna bluzka :)

    www.zycie-kate.blogspot.com, Zapraszam do mnie jeśli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  42. !polubiłam jako pierwsza:D

    OdpowiedzUsuń
  43. podoba mi się torebka ;)
    dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  44. spodnie te ubrania ;D

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładnie ładnie, chyba tam zajrzę :>

    Dzięki za odwiedziny, u mnie nowość, zapraszam ponownie ;-)
    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  46. no ja sama właśnie czekam na foty i nie wiem kiedy je dostane.. :/ a Dany no hmm sama sobie zazdroszczę. hahaha. to jest czubek, zero zachamowań przed kimś kogo sie widzialo raz w zyicu. na twitterze po tym jak do niego napisałam powitał mnie tak: "hello my sunshine!" hahaha. pozdrowienia. fajnie ze w ogole odpisał mi ze dwa razy dopiero. hahaha. :D

    OdpowiedzUsuń
  47. I really like the tshirt ans the watch!
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń