20 czerwca 2016

20/06/2016 Jeans shorts & boho bag





Od kilku lat jeansowe szorty z wysokim stanem stały się hitem, 
który chyba szybko nie przeminie.
Kto by kiedyś pomyślał, że jeans - materiał dla robotników, stanie się ponadczasowym klasykiem. 
 W sieciówkach znajdziemy ogromny wybór szortów,
 ale ja jestem fanką tych ręcznie robionych (DIY).
Jeansowe spodnie znajdziemy za kilka złoty w SH, a potem ogranicza nas już tylko wyobraźnia.
Możemy zrobić z nimi wiele rzeczy, które sprawią, że szorty będą unikatowe i jedyne w swoim rodzaju
lub pozostawić je klasycznie z podwiniętymi nogawkami, takie jak moje z dzisiejszego posta. 

sweterek - River Island (SH) | szorty - Levis (SH) | torebka - Aliexpress |
botki - DeeZee | zegarek - Aliexpress | bransoletki sznureczki - Lilou

















8 komentarzy:

  1. ale masz boski sweterek! Nie mogę wyjść z podziwu jak rewelacyjnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNE ZESTAWIENIE! PODOBA MI SIĘ !

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie, tak nie banalnie.
    Jestem maniaczką toreb - Twoja jest świetna !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny look! Wyglądasz rewelacyjnie <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestawik, a torebka genialna :)

    zapraszam: agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewalacyjne buty! Uwielbiam :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem za opcją robienia sobie szortów samemu ;) niedawno zrobiłam o tym wpis ;) to jest na prawdę świetna zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń