8 października 2013

FJ BOX , czyli pudelko pelne niespodzianek !


FJ BOX , co to takiego ?

Jest to średniej wielkości pudełeczko o tajemniczej zawartości , wiadomo tylko że kryje się w nim biżuteria.
Każdego miesiąca listonosz przynosi do naszego domu owo pudełeczko z nowymi  tajemniczymi świecidełkami.
Cena takiego cudeńka to 49,99 zł miesięcznie .
Można z góry zapłacić za 3 pudełka ( 134,99 zł ) lub za 5+1 gratis ( 249,99 zł ).



A oto co skrywało wrześniowe pudełeczko :


Co prawda jego zawartość nie do końca pasuje do mojego stylu , ale i tak uważam że warto wydać 49 zł miesięcznie .
Nie jest to duży koszt , a za to jaka przyjemność z niespodzianki !
Nie wiem jak wy , ale ja uwielbiam niespodzianki ! ;))
Takie pudełeczko jest nie tylko świetnym pomysłem na prezent niespodziankę dla nas samych , 
ale również jest to świetny pomysł na prezent dla koleżanki !
Jest również świetną alternatywą dla 'sroczek' , które zdecydowanie wolą świecidełka od kosmetyków.
Mamy na rynku już GlossyBox i ShinyBox , ale wciąż brakowało biżuteryjnych pudełek niespodzianek .
I oto jest Fashion Jewellery Box ! :)



Zapraszam na trwającą na moim allegro wyprzedaż torebek ! ( i nie tylko )
Jak zawsze wszystkie licytacje zaczynamy od 1 złotówki :)
Zapraszam : klik


3 komentarze:

  1. Świetna sprawa z tym pudełkiem! ^^
    Każdy czasem lubi dostać jakiś prezent ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się ostatnio nad kupnem tego pudełeczka, ale jak zobaczyłam teraz zawartość stwierdzam, że nie warto. Lepiej kupić te biżutki na Katherine albo na ebuy'u.

    OdpowiedzUsuń