20 marca 2013

Sequin jacket to beat the winter

Mamy już prawie koniec marca a za oknem pada śnieg ! Jak to możliwe ?
Kiedy w lutym zaczęło świecić słoneczko miałam wielką nadzieję , że w tym roku wiosna zawita do nas szybciej .. a tu taka niemiła niespodzianka :(
Kilka dni temu wszystkie prognozy zapowiadały coraz cieplejsze , słoneczne dni 
więc przygotowałam zestaw , który będzie idealny na powitanie wiosny - lekki , wygodny i w jasnych kolorach .
Niestety kiedy rano zobaczyłam padający śnieg zdecydowanie musiałam zrezygnować z moich planów .
W zamian postanowiłam pokazać wam moją nową ramoneskę , którą po wielu trudach udało mi się nareszcie zdobyć !
Z pewnych względów jest to moja szczęśliwa kurteczka ... 
i może właśnie ona przegoni tą zimę precz ! ;)


ramoneska - Mohito
koszulka - Kombokolor
spodnie - H&M
botki - DeeZee
torebka - Mohito
naszyjnik - Glitter
zegarek | bransoletka kolce - Glitter
bransoletki - Mohito | ebay 
pierścionki - Glitter


UWAGA ! 
Wystawiłam na licytację od 1 zł botki z dzisiejszego zestawu .
To już ostatnie godziny trwania aukcji więc zapraszam zainteresowanych na moje allegro  ;)


































Zapraszam również na 

33 komentarze:

  1. Kamizelka jest przecudowna, prze prze <3 Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne botki <3 Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurta bomba! spodnie rewelacja, a buty w ogóle wszystko miażdżą! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie, uwielbiam takie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są PRZECUDOWNE! cała stylizacja bardzo mi się podoba :)>

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja wszystko mi się podoba :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. tak stylizacja jest tak meeeeeeega, że aż brakuje mi słów ;O

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw!


    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra biżuteria!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja świetna! Szczególnie butki i spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfit! kurtka i buty.. mega!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ramoneska! ;D
    Ciekawe buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ramoneska i buty są meeega *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna torebka! Zapraszam na nowy post,w nim dużo nowych zdjęć. Byłoby mi bardzo miło <3 ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorgeous look, I adore your heels. :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jest świetna! ;)

    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cekiny na co dzień jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog
    zapraszam do siebie
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. super blog
    zapraszam do siebie
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw! Wszystko bardzo mi się podoba;) Kurteczka jest genialna!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  21. wow what a cool yet glamorous look! love the sequin blazer and leather pants!! superb heels too! xox
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. pilnuj ramoneski i torebki, bo Cię znajde i ukradne :D
    Nie no, cudne są ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki Kochana, a ja ukradłabym Twoją kurteczkę :D Do miłego zobaczenia X

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz :) buty mega !

    OdpowiedzUsuń