25 grudnia 2012

My favorite things in one set


Chyba każdy ma w swojej szafie ulubione spodnie , koszulkę , buty , kurtkę czy torebkę .
Łącząc ukochany element garderoby w codziennych zestawach sprawia on , że czujemy się swobodniej i pewniej siebie. 
A co jeśli cały zestaw składa się z ulubieńców ?

Dzisiejszy outfit jest zdecydowanie tym , w którym czuję się jak we własnej skórze .
Spodnie w kolorze wina wprawdzie są nowymi mieszkańcami mojej szafy , ale już zdążyłam je pokochać.
Można powiedzieć ,że są magiczne. A to dlatego, że w jednym świetle są bordowe a w innym fioletowe.. to właśnie w nich uwielbiam !
Miłością od pierwszego wejrzenia są również znane wam już buty - wygodne i zabójczo 'przystojne' hah ;D
Do całości dołączmy jeszcze delikatny top , ćwiekowaną torebkę i 'ostrą' biżuterię ...
Nie zapomnijmy o klasycznej , czarnej skórze z Mango i zestaw idealny gotowy ! ;))

Historia tej kurteczki jest w sumie zabawna ...
Kiedy poszukiwałam prostej ramoneski w sklepach online wpadła mi w oko właśnie ona .
Czym prędzej popędziłam do centrum aby ją przymierzyć ... uwierzycie , że wtedy wydała mi się okropna?! ;D
W międzyczasie pojawiała się w wielu stylizacjach na portalach, a ja coraz bardziej , nie wiedzieć dlaczego , musiałam ją mieć!
Zamówiłam ją online i zakochałam się ! Wprawdzie nie od pierwszego a od drugiego wejrzenia ..
ale teraz za nic bym jej nie oddała ;)

Uff już dawno nie było tu tak długiej notki  . Mam nadzieję , że was nie zanudziłam ? ;))

Kochani ! Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę wam dużo szczęścia i zdrówka !
Abyście spełniali swoje marzenia i byli zawsze uśmiechnięci !



MANGO jacket | H&M top | PULL&BEAR pants | SEQUIN shoes | GLITTER bag & jewelry | ALDO beige bracelet



















Oto pan Andrzej ...


i jego wąsy ;D




Kochani ! Nie wiem ilu was śledzi mojego FB , więc powiadamiam i tu ;)
Mam dla was kolejny szybki konkurs !
Tym razem do wygrania zestaw biżuterii : naszyjnik i bransoletka z kolcami w kolorze złotym .

1. Polub ajmissindependent na FB
2. Opublikuj TO zdjęcie na swojej tablicy
3. Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga

Czas trwania konkursu : do 31 grudnia.



35 komentarzy:

  1. świetny set :D
    ja też mam kilka swoich ulubionych ubrań i właśnie te elementy staram się jak najczęściej ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze nie zimno ci ;>
    Tobie również wesołych :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny look w moim stylu ^^
    Ale nie na taką porę roku

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna stylizacja! wyglądasz świetnie :). wszystko mi się baaardzo podoba, bo jest w moim stylu :>.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja !
    Wesołych świąt :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie! Kurtka i spodnie genialne no i jak zawsze świetna biżuteria!:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz piękną biżuterię, zachwyca mnie ♥
    I torebka, genialna! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnee to 2 zdjęciee! :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham te buty :p
    w ogóle świetny outfit ;p
    Wesołych Świąt :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj świetne buty!!! :) Pozdrawiamy i Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne Sylwia M. Wesołych Świąt przy okazji;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja , buty cudne :)
    moim najlepszym prezentem jaki dostałam w tym roku był przecudny czarny sweterek z cekinowym kołnierzykiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba :) buty świetne - szkoda że nie mogę na razie na obcasach chodzić :( no i wąsiasty pierścionek rządzi :]
    a co do ciekawych prezentów to właśnie otrzymałam paczuszkę prezentów "przechodnich" w tym np. do połowy zużyty balsam i nie wypraną bluzkę, każda mężatka domyśl się od kogo :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. widac ze jest to taki ,,twój zestaw " .rockowo :)
    bardzo mi się podoba ! supeer :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś ostatnio promieniejesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczna biżuteria i strój! tylko czy nie było Ci zimno??

    OdpowiedzUsuń
  19. OO jakie cudowne buty !!
    Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham ten set! W kurtce jestem zakochana po uszy! Powiesz mi może jaki masz rozmiar? bo chce zamówić ale nie wiem jak wypadają z rozmiarówką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham ten set! <3 a w kurtce jestem zakochana po uszy! Powiesz mi jaki masz rozmiar? mam zamiar zamówić ale nie wiem jak wypada rozmarówka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello beautiful
    I just discovered your blog, and I loved it, do you think if we keep?? I already SIGO,, follow me you me??
    I have new post, I hope
    kisses
    Gigi

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog .
    +Obserwuje liczę na rewanż ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bym zmarzła :P
    fajna biżuteria :))

    -eMfashion - http://miladyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog *_*

    pomożesz mi wybić się z moim blogiem? :)
    www.wexxlovexxit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super wyglądasz:) te butry są dostępne w wielu kolorach z tego co wiem??pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowni ci twoi ulubieńcy : )

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajnie to wygląda:) super spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. wszytskie ulubieńce razem dają nieziemski efek :D

    OdpowiedzUsuń