27 czerwca 2012

KATO Yard Sale !


W minioną niedzielę wybrałam się na KATO Yard Sale , które odbyło się przy i na ulicy Mariackiej .
Przeleciałam pomiędzy stoiskami i niestety troszkę się zawiodłam ! Dlaczego ?
Między innymi dlatego , że bardzo liczyłam na obecność firmy UHM. Anyway , niestety się nie pojawili .. 
a przynajmniej ja ich nie znalazłam ( być może jestem ślepa ) ;D
Odkrywając stoisko ALOHA FROM DEER miałam wielką nadzieję , że uda mi się znaleźć pocieszenie w ich produktach , a dokładniej bluzach ! Są przepiękne !! 
Niestety jakość materiału , z którego są wykonane pozostawia wiele! do życzenia :(
Nastawiłam się na wydanie wszystkich moich oszczędności , jednak nie udało mi się znaleźć niczego wartego swojej ( jakże wysokiej ! ) ceny ! :(

Podsumowując :
Idea całego przedsięwzięcia opisanego na facebook'u baaardzo przypadała mi do gustu !
Niestety w rzeczywistości nie wyglądało to tak pięknie . Liczba wystawców wcale nie była tak wielka jak na planowanej liście ..ceny miały być przystępniejsze niż online (nie były) , a w środku klubu można było się ugotować .
Pozytywną rzeczą tego wypadu było spotkanie jednej ze Śląskich bloggerek : Fatimy , którą pozdrawiam cieplutko ! ;* ;))
Oraz stały uśmiech na twarzy Pani z SHE/S A RIOT  ;)))

3 mam kciuki , aby następnym razem było lepiej , a raczej wiem że tak będzie ! :)  
Tym bardziej , że Śląsk potrzebuje takich wydarzeń !!
 A o liczbę fanatyków mody nie ma się co martwić , przybędziemy tłumnie ! ;))

Lista wystawców ( niestety nie wszyscy się pojawili ) :

ALOHA FROM DEER / alohafromdeer.pl
BARDZO STUDIO / bardzostudio.com
bola / b-o-l-a.blogspot.com 
bro.Kat / pracowniabrokat.pl
FAMELESS / fameless.us
ojajego.pl / ojajego.pl
Fuck me tender / facebook.com/pages/Fuck-me-tender/310859438966429
Girl Division / girldivision.bigcartel.com/
Gryfnie / gryfnie.com/produkty
Litfashion / litfashion.pl
MAMSAM / www.mamsam.pl 
Mr. Gugu & Miss Go/ mrgugu.pl 
ODIO TEES / odiotees.com
Piotr Czachor / facebook.com/piotrczachor
Poszetka.com / poszetka.com
SAFFA / saffa.pl 
SHE/S A RIOT / www.shesariot.com 
Spoko Spot x lomografia.pl / spokospot.pl
UHM. ANYWAY. / uhmanyway.com

Poniżej mała fotorelacja :
















PRZYPOMINAM O  KONKURSIE Z SHEINSIDE ( zgłoszenia są przyjmowane do 30 czerwca )
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO TRWAJĄCEJ SEZONOWEJ WYPRZEDAŻY MOJEJ SZAFY.

32 komentarze:

  1. Ja bym chociaż tam poszła popatrzeć i podotykać < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. podobały mi się te kołnierzyki z pierwszego zdjęcia, jednak cena wysoka, a ja chętnie zrobię sobie takie sama :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzy są faktycznie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. żałuję, że nie dane mi było zobaczyć tego na żywo!


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kołnierzyki i bluzy baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe wydarzenie! Widzę już kilka rzeczy pięknych ♥
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. wzdycham do słuchawek i okularów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie wybrałabym się na taką wyprzedaż, ale niestety mieszkam w takiej dziurze, że do wszystkiego daleko ;D a w Opolu nie spotkałam się z czymś takim ;<

    http://ladyecho.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze, chyba zacznę się interesować takimi rzeczami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to prawda ceny niektórych bluz są równie kosmiczne jak ich printy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne bluzy na 5 zdjęciu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ohh ile ja perelek wypatrzylam!! rewelka!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że się nie spotkałyśmy :) ja byłam dosyć wcześnie, a w końcu nic nie kupiłam ;p

    p.s. fakt, chyba się zagadałam z Dominiką, bo kompletnie nie pamiętam kiedy mówiłyście o wyprzedażach ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity blog .♥
    Wpadnę częściej !






    http://motyl-wacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. te bluzy robią wrażenie :) po za tym rewelacyjny blog. <3 dodaje do obserwowanych,

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzy galaxy<3 / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja pragnę podobna bluzę.
    Masakra jak mi się podobają xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wybrałabym się na coś takiego. ;) Żałuję, że mnie tam nie było.
    Pojawił się u mnie nowy post i jednocześnie na blogu zaszło wiele zmian. Do tego możesz odpowiedzieć - jeśli zorganizuję rozdanie, co chciałabyś dostać?
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To już chyba kolejny bloga, na którym trafiam na relację z tego wydarzenia i za każdym razem żałuję, że dowiedziałam się o nim po fakcie. Mimo że Twoja opinia nie jest tak entuzjastyczna jak poprzednie, które czytałam, ale mimo wszystko wydaje mi się, że pomysł był fajny i chociażby dlatego warto było wpaść. Może następnym razem mi się uda! ;)

    Annie.

    OdpowiedzUsuń
  20. No cóż, zazdroszczę uczestnictwa w evencie. Sama chętnie bym się na coś takiego wybrała.;)

    Zapraszam do siebie!
    http://diy-lina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym być na takim wydarzeniu ;o Ciekawy blog, zapraszam do siebie http://itssoridiculous.blogspot.com będę wdzięczna za komentarz, polecenie mojego bloga, czy dodanie do obserwowanych. Z góry naprawdę wielkie dzięki!
    ps. Możemy także wspólnie dodać się do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a great post!!!

    I'd like to keep in touch with you.
    What do you say about following each others blog via gfc and bloglovin?

    Let me know! Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem, jak mogłam to przeoczyć! Byłam jeszcze o północy z soboty na niedzielę w Katowicach, gdybym tylko wiedziała, że w następnym dniu jest takie wydarzenie... oooch, ale jestem na siebie zła z tego powodu!

    OdpowiedzUsuń
  24. ile bym dala zeby tam byc...:)
    zapraszam do siebie- zaczynam, pierwszy post!:) bedzie mi milo jesli skomentujesz

    http://tintsofrainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. to prawda, bluzy aloha from deer są piękne <3 przynajmniej zaoszczędziłaś kasę na kolejne zakupy:D

    OdpowiedzUsuń

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO Z NOWYMI WPISAMI? ZOSTAW SWÓJ E-MAIL -->