5 kwietnia 2012

Maybe mint pants are really cool ?

Ostatnio pogoda płata nam figle , jest szaro i brzydko :( A miała być już wiosna !
Na szczęście wczoraj było w miarę ładnie i udało mi się wyciągnąć mojego T. na zdjęcia ! ;D
Mam dla was kilka ciekawych informacji :
Dzisiejszy post jest setnym postem na blogu ! Licznik odwiedzin wybił 100 tys. , a  liczba obserwatorów również powolutku robi się okrągła ! ;))
Ale jest jeszcze coś bardzo ważnego ! A mianowicie już w  następnym tygodniu blog będzie obchodził roczek 
Nie będę się dzisiaj rozpisywać ... ale bardzo dziękuję wszystkim którzy odwiedzają mojego bloga ! ;))
Czas na większą wylewność będzie w urodzinowym poście ;D

Mam nadzieję , że ten bardziej pastelowy outfit przypadanie wam do gustu ;))
I zdradzę wam , że następnym razem będzie kolorowo ! ;D

P.S. Zapraszam na AUKCJĘ dwukolorowej marynarki marki Bershka












marynarka: Mosquito
top: H&M
buty: DeeZee
spodnie: ZARA
naszyjnik / torebka / bransoletka : H&M

46 komentarzy:

  1. Fajne kolorki i piękne miętowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! marynarka i szpilki super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh.. ten zestawik jest mega <33 Ten naszyjnik..♥ Kolor koszulki i spodni ♥ Butki, takie wysokie <33 I do tego marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestaw .zwłaszcza spodnie :)
    zmieniłaś kolorek włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna torebka < 3


    Obserwujemy (: ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś perfekcyjna! Uwielbiam twoje outfity<3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw, uwielbiam ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie! :)
    ZApraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka i buty prezentuja sie swietenie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! Kolory sa super :)
    stylishtime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing shoes!

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany, ten cały "miętowy" kolor chyba nigdy mi się już nie znudzi. On naprawdę jest piękny! Zazdroszczę spodni. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Super spodnie, dziś też kupiłam sobie miętowe;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak to mozliwe, ale torebka idealnie pasuje Ci do włosów! Brzmi to strasznie głupio, ale cóż począć.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, twoje spodnie są really cool! ;)

    śliczny zestaw! i Twoje włosy... :D
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny zestaw! masz naprawdę świetny styl, dlatego dodaję do obserwowanych :))

    jestem zauroczona spodniami <3

    pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://annefromwonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ładne spodnie . < 3
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga . ; *
    / http://niedojrzalyowoc.blogspot.com/ w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! :D I bardzo odpowiadają mi kolory użyte w tym zestawie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ślicznie <3 Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marynarka jest prześwietna ! :)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny outfit! :) spodnie mają cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wyglądasz, świetna stylizacja!
    Zapraszam do mnie, na rozdanie: Oczami-Kasi.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. buty <333
    śliczny outfit :D
    wbijaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne spodnie <3 poluję na takie :D a te buty ^^ mega :D:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny outfit ! Buty wyglądają nieziemsko ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. spodnie i naszyjnik cudowne!!!
    zapraszam do siebie- konkurs (do wygrania tusz clinique, miętowy lakier z revlonu i błyszczyk essence)
    gabi xxx

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne szpilki. zapraszam do mnie http://simplefashion26.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie to wszystko razem wygląda. naszyjnik mnie urzekł totalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko ładnie dopasowane kolorystycznie. ; )
    Pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  30. Great sense of style! Loved that!

    OdpowiedzUsuń
  31. the mint pants are amazing!

    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, I hope you like it ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń