16 listopada 2011

Głosuj na moją stylizację !


Cześć dziewczyny!
Chciałabym wam podziękować za każdy głos
 oddany na mojego bloga w poprzednim konkursie ;)

Dzisiaj chciałabym jeszcze raz poprosić o wasze głosy
A więc..
jeśli podoba wam się moja stylizacja pokazana poniżej


proszę o kliknięcie w pierwszy baner po prawej stronie bloga
lub po prostu kliknijcie w tą stylizację ;)
Baaardzo dziękuję za każdy klik ! ;]]

Już niedługo post z nową stylizacją!
A więc do następnego posta !


Ogólnopolskie badanie poziomu znajomości języka angielskiego, 
sprawdź swoją wiedzę i dodatkowo wygraj nagrodę Kliknij tutaj

36 komentarzy:

  1. podoba mi sie stylizacja ;o :)
    kliknę ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknęłam,i trzymam kciuki :)
    pozdr, i zapraszam do mnie- denzee.

    OdpowiedzUsuń
  3. zagłosowałam, a tak na marginesie, to karmelowa torba jest przeprzepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam

    + nowa notka u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja :)
    obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią zagłosuję, jest genialna, szczególnie buty <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście bardzo ładna stylizacja, więc mogę zagłosować :)!

    Pozdrawiam ciepło, Anna Sancewicz Atelier

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a lovely post, I like the outfit you've created! Great sense of style!

    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!
    Please Follow me on Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście zagłosuję:D Świetne spodnie i płaszcz.

    Zapraszam do mnie !
    http://kawiarenka-nike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tu pierwszy raz i naprawdę fajny blog :)
    Na pewno będę wpadać częśćiej
    noooo i obserwuję :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, dlatego zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna i bardzo pomysłowa, dopasowana stylizacja ;)
    obserwuję bloga, ciekawie piszesz, świetne zestawienia, a czy mogłabyś zrobić częstsze konkursy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ` hmm.. kliknęłam i ten baner i w stylizacje i nic się nie pojawiło. tzn jakaś strona tylko. mmh. to tak miało być ? bo za bardzo nie wiem . XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście,że głosuję ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw, spójna zgrana propozycja:)
    płaszczyk i spodnio/legginsy genialne:)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie, obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedawno oglądałam twojego bloga;d.
    Bardzo fajnyy^^;D.
    Zapraszam do siebie!;D.

    OdpowiedzUsuń
  17. I need these thing, I love it:)
    Check out mine, it would be great if you would follow:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog!

    +zapraszam do mnie drawing-for-you.blogspot.com - rysowanie komputerowe, organizuję loterię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 637 obserwator :) Licze na rewanz !:D Super blog !:D

    OdpowiedzUsuń
  20. jasne jeśli chcesz mogę dla Ciebie wykonać nagłówek :) musisz jedynie znaleźć jakąś inspirację na której będę musiała się oprzeć :)
    + ceną za nagłówek jest polecenie na blogu :)dzięki, napisz czy się decydujesz czy nie

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi, I've just stumbled across your blog and its amazing. I am a fashion blogger and would really appreciate it if you could check out my blog and follow me there. I will definitely follow you back :)

    http://raindropsofred.blogspot.com/


    You can also find me at twitter(@RaindropsofRed) and facebook(Raindrops of Red)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. te buty są zajebiste, czesto je widzę ale nigdy nie mam nich odwagi kupic

    agatha
    modeforme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. thanks for your blog for more beauty and make up see:
    http://free-make-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Daria :)
    daruunia13@wp.pl
    trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżeli tworzysz stylizacje, kochasz modę to sprawdź platformę kreowania stylizacji urStyle.pl ! :) Aktualnie trwa konkurs na najlepszą stylizację 2011roku, wspaniałe nagrody a mała konkurencja :)

    OdpowiedzUsuń

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO Z NOWYMI WPISAMI? ZOSTAW SWÓJ E-MAIL -->