29 sierpnia 2011

Meliski od LuuLuu + Wyniki rozdania


Kolor,który kocham to oczywiście brąz. 
Uwielbiam go chyba w każdym odcieniu , co zapewne zdążyłyście zauważyć ;)
Kocham również kolory pastelowe.. 
Dlaczego o tym piszę?
Ostatnio na blogu pojawiła się wzmianka o paczce-niespodziance od sklepu LuuLuu.
Były to przeurocze pastelowo-różowe meliski z kokardką na czubku! 
Ciągle jestem nimi zauroczona!
Czas na stylizację w tych bucikach,oto ona:











bluzka : New Yorker
spodnie : Stradivarius
buty : LuuLuu
torebka : H&M
pierścionek : Tynka
łańcuszek : Allegro

Nadal zapraszam was do zabawy na stronie modnet.pl
Do wygrania bon 50zł do wydania w Reserved!

Jeśli lubisz mojego bloga polub mnie na facebook'u ! Like
Proszę również o ocenę bloga na stronie toplisty : Oceń

Zapraszam również na moje aukcje , wystawione nowe rzeczy! ;) Klik


A teraz to na co czeka wiele z was
WYNIKI ROZDANIA

Nagroda-pierścionek na dwa palce MOUSTACHE trafia do:
Pauliny Rutkowskiej
Gratuluję! ;)
Czekam na kontakt : 123asia@op.pl
Jeśli zwyciężczyni nie zgłosi się do 1 września
generator wylosuje nową posiadaczkę pierścionka! ;))

83 komentarze:

  1. twoje meliski są cudowne ! ;)
    Pomimo tego,ze ich nie lubię, twoje są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz. Wygodne te buty?
    Gratuluje wygranej Paulinie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buciki.
    Gratulacje
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! A zestaw uroczy! :)
    Też lubię wszystkie odcienie brązu ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie butki.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja:) Ma coś w sobie , a te buciki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Meliski są śliczne, całe zestawienie również !! :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Meliski fajne, ale ta torebeczka... cudna ;)
    U mnie nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa. obłędne są :)
    U mnie buty do wygrania, zapraszam kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki. :) super outfit, ale szczególnie lubię torebkę. i buty też. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie.Klasycznie i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :)
    Szkoda, że to nie ja :(
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Meliski są świetne! I wgl cały zestaw uroczy^^
    Gratuluję, pierscionek jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że ty też uwielbiasz brązy, beże itp. :)
    Stylizacja świetna - uwielbiam te meliski, poza tym ładna kopertówka.

    OdpowiedzUsuń
  15. great outfit! I love your purse!

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny outfit:)
    te meliski są przeurocze:D:d

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawa za zdjęcia, jeszcze większe za dobór kolorów i dodatków:) jak zawsze uwielbiam Twoją stylizację!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny zestaw,a meliski cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te buty i bardzo wygodne, sama jestem ich posiadaczką ;) świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne butki , widzialam takie same :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje zwycoiezczyni :)!
    piekne meliisski!i torebka<3

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne są te meliski, też chciałam sobie zamówić, ale niestety nie ma mojego rozmiaru

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez otrzymałam te meliski tyle, że w kolorze khaki ;) Uwielbiam je. mam nadzieję, że zaprzyjaźnisz się z nimi tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale świetne buty ! :*
    gratuluję . :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super te pierwsze buty ; ))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka i buciki- cuda! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz prześlicznie !! :)
    Super są te buciki :))
    Gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne butki, wygodne są?
    lubię Cię na facebooku, hah :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale świetna sprawa :) ! też byłam i muszę wybrać sie na jakiś wyścig w przyszłym sezonie

    OdpowiedzUsuń
  30. meliski przepiekne, ładniejsze od moich ^^


    zapraszam do obserwowania mojego bloga;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie tu !
    Zapraszam do komentowania i dodawania do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Urocza stylizacja z tymi meliskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. buty, pierścionek i torebka - rewelacja, z przewagą dla butów ;)

    zwyciężczyni gratuluję!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajnie je zestawiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  35. hej :D
    fajne notki :D
    dodasz się do obserwatorów na moim blogu ?
    zależny mi na ty :)
    http://fashionistka25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. sliczne buciki ;)) i ladny outfit ! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję ;).
    Ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  38. Również kocham odcienie brązu , jest piekny. A Twoje buty są genialne jak i cała stylizacja :) Pozdrawiam i dodaję do obserowanych aby móc częściej tutaj zaglądać :) Zapraszam również na moj blog.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne butki :)
    Zapraszam do mnie na nowego posta :D
    Pozdrawiam!
    :))

    OdpowiedzUsuń
  40. gratulacje ;) ojoj, szkoda, że to nie ja!
    też uwielbiam kolory pastelowe i tym podobne! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wspaniale, cudowna torebka ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. widzę, że jesteśmy szczęśliwymi posiadaczkami melisek :D ja na blog wstawiłam ostatnio moje malinowe z czarnym serduszkiem :)
    zapraszam na mój pierwszy outfit :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  43. I love it! I wanted that clutch too but couldn't find it at our H&M store :(

    OdpowiedzUsuń
  44. ladne buciki,ale niestety nie jestem ich fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mmm cute outfit!

    gorgeouslook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. mam podobne buty ! :) są świetne !bardzo wygodne ! Wróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ujmujące buciki :)
    wgl masz bardzo fajnego bloga
    obserwujęi zapraszam do mnie
    www.spaceinvogue.blogspot.com

    girl with a rose in her hair

    OdpowiedzUsuń
  48. ;)) a wiec mam nadzieje ze rowniez na Tobie to zadziala! ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. meliski wyglądają świetnie! ale czy są wygodne?
    pozdrawiam, placeformagic.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny blog.:)
    http://www.storimelys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam te buziki chyba w końcu sobie takie nabędę i ten zestaw jest super, taki jasny pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo fajnie,swietna torebka i buty sa urocze!


    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Superowe buciki :)
    Kooocham twojego bloga!
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. woww fajna stylizacja ! buciki cudowne! zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też chcę dostać takie buciki.! :(
    Fajny outfit. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Uroczy zestaw! :))
    Cudne buty.
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne buciki. A nie odparzają Ci stóp ? :)

    zmakeupizowani.blogspot.com zapraszam na rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeśli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  59. Zastanawiałam się ostatnio nad tymi butami, ale stwierdziłam, że nie pasują do mojego stylu. Są chociaż wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. meliski są super, ale bardziej podoba mi się twoja torebka ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. oj dziękuje Ci kochana!:
    D ja uwielbiam wszelkie piórka!:D

    OdpowiedzUsuń
  62. zdjęcia wykonane na schodach bardzo przypominają mi moją okolicę w parku:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie, oraz na konkurs :)
    http://everyday-with-me.blogspot.com/2011/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Utrzymałaś tę stylizację w naprawdę fajnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zostałaś przeze mnie oTAGowana w zabawie "10 pytań kosmetycznych od Majorki". Zapraszam do zapoznania się z zasadami TAGu w mojej ostatniej notce :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  66. buty, torebka - cudo ! <3

    vavava-broom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń