26 lipca 2011

ONE RAY OF SUNSHINE


Za oknami ciagle deszcz , chociaz przez chwilke wyszlo sloneczko. 
Zawsze cos ;]]
Wiec dzisiejszą stylizacją spróbuję przekazać wam troszkę tego lata i ciepła...


A dzien...udany - szalenstwo SH. W koncu znalezlismy z Tomeczkiem troszke czasu i udalo nam sie zrobic rundke po kilku fajnych SH w miescie. W moim ulubionym mnostwo rzeczy z metkami! Pelno kapitalnych sukienek i inny ciuszkow. Niestety na wszystko mi nie starczylo pieniazkow a szkoda. np. slynne koturny z H&M. nowe , czy sukienka z kokarda na plecach-przesliczna .. Ale za to wzbogacilam swoja szafe o inne swietne rzeczy! Juz za niedlugo pokaze je wam ,a kilka powedruje na moje aukcje . Na ktore serdecznie zapraszam -> link po prawej stronie bloga ;))


A teraz stylizacja. 
Zdjecia robione w jeden z ostatnich cieplejszych dni. Jak widac chwilami wychodzilo nawet slonko ;D

ENJOY! ;)










bluza : SH 
top : H&M
szorty : H&M
sandalki : Deichmann
lancuszek : Bershka
bransoletka : Primark
zegarek : Casio
okulary : H&M

53 komentarze:

  1. ta bluza cudny ma kolor :3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit . :* bardzo mi się podoba . :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na szczęście cały dzień słoneczko było ;)
    Stylizacja świetna:d
    Zwłaszcza bluza ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. oj poki co nie ma czego zazdroscic, nie wiadomo czy to wypali :(

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wygladasz ;-) i ta bluza, ah

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja super, a szczególnie bluza ;)
    à propos SH na pewno znalazłybyśmy wspólny język-uwielbiam <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też byłam w sh i znalazłam cztery cudowne rzeczy :):):) pokaż nam łupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. dla krótkich spodenek zawsze jestem na tak :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny masz sweterek i naszyjnik ♥
    Bardzo ładny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :)))
    Tylko takie sandałki z paseczka mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywnie!
    http://bizuteriasutasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :)

    zapraszam + obserwuje i ja również zachęcam
    http://watermelonspink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarąbisty kolorek ma ta bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Te słynne czarne zip koturny z h&m w sh? :OOOO
    wow.

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne połączenie :) kolory soczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna stylizacja :D u mnie dalej też leje :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna ta bluza ;) cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bluza jest świetna ! Piękny kolor :)


    http://thanhpaulo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak mi brakuje takich słonecznych dni...

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor sweterka! ;)
    Chciałabym, żeby u nas były takie fajne sh :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne, letnie zdjęcia :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  22. cute look- love the colors
    xx the cookies
    share the feeeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę się zapędziłam, bo u mnie dzisiaj też pada od rana ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny kolorek bluzy :> !!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale super wyglądasz ! :) extra spodenki : )

    OdpowiedzUsuń
  26. No postaram sie je pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne zestawienie kolorystyczne i świetny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kolor sweterka, jestem zachwycona :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi się podobaa ;)

    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://sylwia-sstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. w takim razie cieszę się,że mogę Cię zainspirować!
    Pięknie Ci w tych okularach!świetny zegarek !:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Można zawsze odłożyć w sh i tego samego dnia przyjść po to, bynajmniej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog! Ja dopiero zaczynam ze swoim, więc jeśli masz ochotę to zajrzyj i dodaj do obserwowanych, jeśli to zrobić - napisz komentarz odwdzięczę się. Pozdrawiam! :) www.adziunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie kolory....pozdrawiam i zapraszam do zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw, bardzo ładnie ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. łady sweterek :)

    http://forexamplefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ale masz śliczną bluzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne zdjęcia, świetne okulary i łańcuszek, a do tego prześliczny uśmiech :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bluza jest świetna! ach ten kolor! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne okulary :)
    A obrazki na samej górze genialne !
    Zapraszam do mnie i liczę na rewanż :)
    http://stylefashion-annia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczny outfit :) naj bluuuza :) pozdrawiam i zapraszam również do mnie :D

    OdpowiedzUsuń