5 maja 2011

shopping

och kochane zakupy.!!!
teraz tyle wolnego czasu [matury]
wiec wybralam sie na zakupu z ukochanym , ktorego podziwiam za przeogromna cierpliwosc do mnie i mojego nalogu ;D

A oto co udalo mi sie upolowac :

1) spodniczka New Yorker - 40 zl


2) spodniczka H&M - 19,90
3) bokserka H&M - 24,90


4) haremki Tally Weijl - 60zl
przecenione ze 120 zl


5) boardshorty Roxy - 53 zl
upolowane w TK Maxx beda idealne na plaze, deske i poza sezonem na basen ;D


6) ramoneska Reserved
 ktora dostalam w prezencie od ukochanego 


7) szorty H&M - 39,90





I co myslicie o moich nowych zdobyczach ?
Ja jestem zadowolona tym bardziej patrzac na ceny ;)




A jak tam wasze zakupy przed sezonem letnim ?? 



43 komentarze:

  1. moje zakupy wciaz trwaja heheh :) podobaja mi sie te szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy ci się bardzo udały, nie do tego, że ładne, to nawet w przystępnych cenach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ramoneska mi się bardzo podoba, sama takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ramoneska :) mam tą spódniczkę z H&M - jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haremki świetne ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałaś szczęście podczas zakupów :) nie dość, że ładne to ceny ok :). Ja ostatnio nie miałam w ogóle szcześcia podczas wypadu na zakupy ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. ta ramoneska jest boska ! <3 zakochałam się w niej ! :) zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jazzówki kochana kupiłam na zwykłym stoisku u mnie na targu :) pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak podziękujmy maturzystom serdecznie. Moim skromnym zdaniem najlepsze są haremki i boardshorty.

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna ramoneska, dodaje do obs, ;*
    strasznie podoba mi sie twoj blog;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramoneska jest genialna!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje zakupy dopiero będą tym bardziej, ze potrzebuję nowych rzeczy na wyjazd na wakacje :) i uwielbiam Twoją ramoneskę <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się ramoneska! Cudeńko :D.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kurtka jest super .;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna ta ramoneska :D
    + zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna ramoneska z Reserved i szorty z H&M :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko boskie.. seny zaskakująco małe ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nadal zbieram kase ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ramoneska i spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. spódniczka pierwsza b. fajna :)
    i ramoneska:)
    pozdr:*

    OdpowiedzUsuń
  21. ramoneskaa! przepiękna <3 a ogólnie wszystko bardzo fajne :)
    Ja dopiero będę się wybierała na zakupy ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. ramoneska i spodniczka :)<3

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam tą spódniczkę z h&M, w tym samym kolorze ;d teraz poluję na tę samą, ale rozkloszowaną w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ramoneska bardzo fajna!:D pierwsza spódniczka też;)

    xx nothing

    OdpowiedzUsuń
  25. ciuchy z dwóch ostatnich zdjeć podobają mi się najbardziej ;)

    zapraszam do mojego nowo otwartego sklepiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ramoneska i spódniczka z H&M ! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Szorty lux miód malina:) piękny czerwony kolor.W sobotę idę na poszukiwanie kolorów do mojej szafy:d ciekawe jak mi pójdzie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania

    http://monsiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. 50 zł :) były też po 45zł nieco ciemniejsze, ale nie było mojego rozmiaru!

    a te spodenki z H&M kupiłaś na dziale dziecięcym ? ja ostatnio mierzyłam takie i nie wcisnęłam tyłka, bo mam za duże biodra;D

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna ramoneska :) moje dopiero będą :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Co jakiś czas wysyłam je na różne konkursy :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha :D
    Ja też tak mam!
    Wszystkie zmarzluchy trzymajcie się ciepło ! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Super jest ta kurtka jeansowa!! fajny blog :)

    http://la-fille-porcelaine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ramoneska śliczna *_* sama takiej szukam, mam już jedną, ale mi nie wystarcza ;]

    przy okazji zapraszam na: http://paradisecity-abigail.blogspot.com/, piszę tam własne opowiadania ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. ` . Mi się shorty i bokserka podoba . ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. bokserska i pierwsza spódniczka są świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta ramonseka jest śliczna <3

    zapraszam do mnie jest nowa notka :)
    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. udane te zakupy. ;) ramoneska cudna

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne łupy. (;

    zapraszam do mnie
    www.charlotte-loves-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. trafiłaś na super okazję z tymi haremkami i ramoneska ;)

    zapraszam do udziału w konkursie ;)
    http://her-cheap-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Szorty są cudowne!! Wprowadzą nutę koloru do kazdej stylizacji:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://fashionforeveryyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń